«خوش نمک» با مجریان جدید به شبکه نسیم بازگشت حمایت وزیر فرهنگ و ارشاد از ساخت فیلم سینمایی در خصوص امام رضا (ع) + فیلم موزیک ویدئوی جدید «فرزاد فرزین» برای سریال «قطب شمال» + فیلم مردم نامزد‌های نشان فردوسی را انتخاب کنند بهترین سریال ایرانی شبکه نمایش خانگی معرفی شد + آمار آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) تقدیر از ژاله علو در «شب کارگردان» فصل دوم سریال لایواکشن «وان پیس» (One piece) در دست ساخت است + جزئیات جدیدترین حواشی فیلم «بی‌بدن» | شکایت به دلیل سکانس‌های ملتهب چشم به راه افعی واقعی | نگاهی به سریال «افعی تهران» ساخته سامان مقدم نسلی آگاه بدون خلاقیت | کارشناسان درباره ویژگی‌های طراحان گرافیک جوان می‌گویند مروری بر پرفروش‌های کتاب در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) نگاهی اجمالی بر تاریخچه هنر گرافیک در ایران و جهان به‌مناسبت روز جهانی گرافیست دلیل پخش نشدن برنامه «هفت» چه بود؟ اعضای کارگروه «حکیم طوس» معرفی شدند
سرخط خبرها

پاسخ عجیب تهیه‌کننده پایتخت در مورد ساخت نسخه سینمایی آن

  • کد خبر: ۲۱۲۳۲۸
  • ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۹
پاسخ عجیب تهیه‌کننده پایتخت در مورد ساخت نسخه سینمایی آن
برخلاف اخبار منتشر شده از سوی مدیران «سیمافیلم» درباره ساخت نسخه سینمایی «پایتخت» برای نوروز ۱۴۰۳ الهام غفوری تهیه کننده پایتخت نظری کاملا مخالف دارد و در اظهار نظری عجیب گفت: مگر قرار بود «پایتخت» سینمایی ساخته شود؟!

به گزارش شهرآرانیوز ابوالفضل رجبی بازیگر نقش بهروز در فصل ششم «پایتخت» درباره ساخت نسخه سینمایی پایتخت گفت: فیلم سینمایی «پایتخت» فعلاً معلوم نیست ساخته می‌شود یا نه!

در ادامه الهام غفوری تهیه‌کننده «پایتخت» علی‌رغم اینکه علاقه‌ای به مصاحبه درباره این موضوع نداشت گفت: مگر قرار بوده نسخه سینمایی «پایتخت» ساخته شود؟

وی افزود: آیا از طرف جایی اعلامی شده است که من بخواهم این را تکذیب کنم؟

الهام غفوری درحالی این سخن را می‌گوید که چندی پیش برای انتخاب برخی بازیگران، این سریال فراخوان داده بود.

مهدی نقویان رئیس «سیمافیلم» پیشتر گفته بود: از طرف صداوسیما ما با عوامل «پایتخت» توافق اولیه را داشته‌ایم، اما واقعاً سینمایی، سریال، ۱۵ قسمتی یا چند قسمتی هیچ‌کدام چیزی نبوده است که بر سر آن به توافق رسیده باشیم. مهم این است که رایزنی‌ها انجام شده و کار متوقف نیست.

نقویان حتی پیش از این نیز در پاسخ به این سوال که اگر قرار است نسخه سینمایی «پایتخت» ساخته شود چرا به صراحت گفته نمی‌شود گفته بود: خبری که عنوان شده از طرف ما نبوده و نمی‌دانیم از کجا شکل گرفته است، اما درباره تمام برند‌هایی که ارزش سینمایی دارند ما هم به آن فکر می‌کنیم. حتی خارج از کار‌های مرتبط با سیمافیلم یعنی شخصیت‌های عروسکی هم موردبحث هستند و الان در مرکز فیلمنامه‌نویسی و کارگروه‌های‌۱۲ گانه‌ای که وجود دارد ساخت سینمایی درباره این‌ها بررسی می‌شود، چون منبع درآمد خوبی است و به نوعی احیای برند انجام می‌گیرد که درباره همه برند‌ها این اتفاق رخ می‌دهد.

چندی پیش برخی منابع ادعا کردند نسخه سینمایی «پایتخت» وارد مرحله پیش تولید شده است و قرار است فیلم سینمایی این سریال برای پخش در نوروز ۱۴۰۳ تولید شود.

منبع: همشهری آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->